Jag längtar också!

Ja Kate, jag längtar efter dig jag med! Jag längtar efter allt och jag må då erkänna att det är med tårarna i ögonen jag sitter och kollar på allas kort från studentbalen som var i helgen. Ni var SÅ FINA!!!

Jag vill göra om hela studenten, vill gå om hela 3an och bara göra allt i sin ordning igen! Jag längtar så mycket efter er där hemma och jag längtar efter att få spendera mycket mer tid den här sommaren med er än ståendes/sittandes på ett jobb 4 timmar bort.
Den här sommaren är jag endast 3 timmar bort och har betydligt mycket friare arbetstider och scheman eftersom ja bossar lite över mig själv. Åh åh åh, jag vill komma hem och krama er alla på en och samma gång! Så därför hoppas jag att alla som kan kommer hem på mitt 20 års firande som jag tänkte ha i trädgården nästa vecka..

Igår var både en värsta och bästa dag! Det värsta ordnade till slut upp sig, iaf någorlunda!
Det bästa var att plötsligt ringde min telefon och det stod: Hanna Spanien på displayen. Jag skrek till och svarade! Underbara underbara! Min andra hälft som nästa vecka landar i Sverige och vid min sida, jag kunde inte vara lyckligare.

Annars? Jo vädret växlar till och från här uppe, ena stunden sol, andra regn, sedan snö, lite blåst efter det och sedan sol igen.. Så rullar det på i vanlig ordning! Men igår kväll hade vi toppen fint och Stoffe som ska bo med mig i sommar kom upp och flyttade in. Konstigt men skönt att inte vara själv fortsättningsvis!
Nä, nu är det dags att gå hem, göra lite nytta, laga lite mat och sedan kallar jobbet..

1 vecka kvar nu sen är jag hemmaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kate

:):):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback