Lite värme

Ja äntligen så blåser det inte, ligger ingen direkt kyla i luften och solen tittar fram lite då och då. Jag är nöjd!

Idag var det sovmorgon, som det iofs är varje dag för mig nu, men det är så sköönt att sova lite längre!
Sedan blev det som vanligt lite MTV i soffan med en kopp te. Efter det fixande och sedan ned på byn, sitter på bibblan nu och lägger upp min lediga härliga dag. Min enda lediga dag den här veckan, bra för plånboken tråkigt för det sociala livet.

Nu är det 6 ynka dagar tills jag är tillbaka med min andre hälft, tills jag kan pusta ut på riktigt och tills vi kan sticka hål på varandras luftbubblor och bara pysa ut tillsammans. 6 ynka dagar innan man är "hemma" igen, hemma i den stora och varma tryggheten. Då bjuder vi på fest!

Dagen idag ser ut som så att det blir lunch på banhof (för ovanlighetens skull?) sedan träning och ikväll blir det rödvin på balkongen. Ska bli en skön dag!

Appropå ingenting, när jag gick ned mot byn så hör jag ett jävla liv och där kommer runt hörnet en lastbil full med studenter, hahaha! Så jävla roligt såg det ut eftersom det är ju inte direkt många som är i byn, så de åkte liksom runt och skrek för sig själva. Kul kul kul!

Nej, lunch var det!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback