No air

Sakta har den senaste veckan passerat men nu är vi snart där.
Imorgon rullar tåget från perrongen 19.22 och in på västra ca 23.02, SKÖNT!

Imorse fick jag ett underbart uppvaknade, mobilen ringde och det stod +34, i mitt yrvakna tillstånd funderade jag på om det var USA eller Spanien, efter en sekund slog det mig, Spanien! Jag jublade när jag svarade och fick ett jubel tillbaka, underbara! Äntligen stod hon på flygplatsen och hade checkat in, nu finns det ingen återvändo för den här gången min vän, äntligen kommer du hem.....

If I should die before I wake,
It's cause you took my breath away
Losing you is like livin in a world with no air

But how do you expect me,
To live alone with just me?
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Äntligen kommer du hem!

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback