Tickels

Pirr och fniss!

Skiväder!!! Här om dagen vakande jag upp, gick fram till fönstret och drog undan min egen gjorda "rullgardin" och FUCK, snö snö snö... Det snöade! Jag blev jätte arg, var på vippen att börja gråta och kastade mig tillbaka i min enorma säng och slängde alla täcken över huvudet för att några timmar senare vakna till ett snötäckt landskap...
Tjurade på hemma och klädde mig sedan efter vädret och gick ner på cafét. Såklart började det regna på vägen ned, lite bra det för nu är all snö borta igen! Dock hade SMHI tidigare i veckan lovat 70 CM snö, sjutti jävla centimeter! Fan, jag vill ju ha sommar nu.. Jag vill använda alla mina klänningar, ha brunbrända ben och bara njuta.
Tur att man snart ska hem!

Annars? Jo tack! Trött som jag vet inte vad idag med jag gabbi och dhani kollade på en alldeles för lång film som slutade på tok för sent..
Äntligen fick jag runt 2 krypa ned i min härliga säng, med ett leende på läpparna eftersom jag och gabbi låg och lyssnade på mys musik och fåglarna började kvittra utanför framåt halv 3 tiden. Sommar sommar sommar, det var inte ens mörkt ute!:)

Nä, nu längtar jag så galet mycket efter sundsvall, sidsjön, mami och ja, stan i överhuvudtaget! Kalla mig galen, men det känns som om jag inte varit där på flera år..
Ge mig sommar när jag kommer dit och en varm famn, så ska jag bjuda på långa nätter och tidiga mornar.

Puss
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback