All I want for christmas

ar min familj.

Sitter ensam hemma, ledig for tillfallet, trott och lyssnar pa julmusik, haha!
Jag ar ett sant offer for tillfallet! En liten fjant som bara gar och langtar och tycker synd om sig sjalv.
Nej riktigt sa illa ar det inte, men nastan. Kanner mig fortfarande lite forkyld men ar tuuuusen ganger battre an forra veckan. Da kande jag mig doende, pa riktigt! Eller sa var det bara hyprokondikern i mig som kom fram...

Den har veckan hander det inte mycket spannande iallafall. Igar bakade jag lussebullar for fulla muggar, men lite hjalp av Ida! Sedan satt jag barnvakt pa kvallen och pratade med pumpkin i nastan en timme, underbart! Det ar sa sjukligt billigt for mig att ringa fasta telefoner i Sverige fran min mobil, varat samtal kostade knappt 2 pund. 2 PUND!!!!!!! Men sen nar jag ringde Dennis norska mobil numer och pratade 15 min, da javlar kostade det!haha
Ska bli skont att vi far gratis samtal till fasta telefoner i Sverige har nu om nagra dagar. Fast man far inte prata mer an en timme per samtal, haha! Men anda, gratis smakar bra!
Idag jobbar jag mest hela dagen. 8-9, 12-18, sen ska jag sitta barnvakt ikvall med. Men jag tjanar extra pengar den har veckan for jag kommer sitta barnvakt sa mycket, och jag behover verkligen extrapengarna! Jag forsoker spara sa mycket jag kan av mina loner nu eftersom jag vill inte behova sitta och rakna pengar nar jag aker hem pa semester, och dessutom ska jag ju in till city nasta vecka, over helgen! Da lar det ju ga en del, ah, maste kopa en klanning tills dess!!
Jag och ida ska in och partajja med Rob, also known as Mr Funny. Ska bli sjukt ku!l

Na, nu ska jag ta mig ut i den friska luften pa en ordentlig powerwalk, ar riktigt kallt och harligt nu faktiskt! Och hor och hapna, i sondagsmorse sa jag sno pa backen nar jag vaknade!!!!!!!!!!!!!!!!! Snacka om humorhojare, aven fast den 2 timmar senare var borta..

Love,
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback