Fucking fuck

Fuck ar alltsa mitt favoritord i detta land, av den enkla anledningen att det ar sa fruktansvart rude eller fel att ens anvanda ordet. men pa helgerna sa far jag dem att svara som aldrig forr, hahaha!

Nu sitter jag sjuuuukt trott efter en lang vecka, men den ar inte over annu..
Imorgon ar det MYCKET att gora eftersom Hannah fyller ar och hennes kalas ska vara Halloween festen som aldrig blev eftersom de var i Egypten!
Kopt en jatte sot utkladningsdrakt till henne i present, och hon kommer nog vara den enda som ar sot av ungarna om jag far gissa ratt!
Men nar jag val slutar imorgon ska vi fixa iordning oss har hemma, eftersom alla familjer kommer kan ju lika garna nagra aupairer komma med, sa Ida och Elin kommer iaf! Da blir det till att gora sig vacker och dricka sig snygg innan Oak Tree hagrar!
Dessutom kommer deras forra aupair i helgen, Madelene, sa det ska bli do kul!! och vi ska inte glomma Mr Funny, fy vad kul! + att Kerstin ar tillbaka har hemma med mig, huuuuuuuuuur skont som helst!

Na nu blir det nagon form av mat, sedan slappa innan jag ska slappa mer genom att vara barnvakt..
Jag saknar er dar hemma, men jag langtar inte hem!

Karlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback