I look good in love

Fredag kvall, sitter hemma sjalv i soffan en aning onykter efter en underbar middag med min familj fran ovan och deras kompisar fran sverige! Var verkligen super trevligt men inneholl dock en del vitt, en del rott och en del portvin sa nu sitter jag har med The Hills pa tvn och kanner mig lite kanslosam men mysig. Langtar till nasta helg sa vi ska in till stan och partajja loss ordentligt!! Ska bli sa sjuuukt kul.

Jag alskar verkligen min familj, de ar sa underbara och stortskona! Kan verkligen prata med dem om allt och Charlotte delar verkligen min passion for klader, hon kommer hem med nya grejer heeela tiden! Dock har hon rad med lite mer fancy an jag, haha!  Just nu hallr hon pa att leta en klanning till ett brollop vi ska pa valentines day. Hon har 2 har hemma nu, en Stella Macartney och en Reiss, ge mig??
Igar var jag och letade en klanning till julafton och juldagen, men hittade 1 pa hela shoppingcentret som jag ville ha. Men vi far se, kanske jag bara bestaller en som jag sett pa asos...

Na, nu slar jag pa sex in the city och drommer mig bort. Langtar efter karleken, hoppas en vindpust snart kommer, need it! Sarskilt efter den hjartskarande lilla upptacken haromdagen, aj vad det kandes. Vissa lamnar aldrig ens kropp helt, och du, du kommer verkligen aldrig att gora det. Vissa alskar man bara, rakt av. No matter what..

Na, SATC var det.

With love,
T


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej älskade vän!

Jag längtar sååå tills du kommer hem!! När kommer du hem?

Måste skriva in i almenackan!

Hoppas du mår bra!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback