Njuter

Sitter i soffan, trott.. Men sadar skont mys trott nivet. En kopp te och SATC filmen gor det inte samre!
Ar lite halvom i kroppen efter gardagens och dagens springturer och styrketraning, men det kanns bara skont.
Anligen sa borjar jag kanna mig som manniska igen och huvudet kanns inte helt borttappat. Snoret verkar borta, haha.

Idag har jag bakat lussebullar for andra gangen den har veckan, och dromtarta. Kidsen alskar det! Och det ar ju mysigt att baka lussebullar, borjar verkligen komma in i julmysstammningen. Vi har dessutom satt upp lite julsaker runt om i huset. T o m tjuvstartat med den adventsstake. Tankte aka till IKEA idag efter jag slutat for att kopa lite ljus och pepparkaksdeg m.m men orkade helt enkelt inte, var skonare med springturen och en vaaaarmdusch!

Tror jag ska ta mig ivag pa lordag ist, da ska jag nog inhandla en ny klanning ocksa. Maste ju vara absolut fab nasta helg, da blir det fest fest fest, antligen! Ska kopa natt riktigt snyggt + ett liknande skarp som Carrie har i filmen, ni vet det dar underbara med nitar? har hittat ett liknande pa Zara tror jag det var. I love!

Na, nu ska jag aterga till filmen.

Love,
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback