Okej okej!

Eftersom bade Sandra (stateofattraction.blogg.se) och Elin (eklundelin.blogg.se) nu utmanat mig sa far jag val ta den an
da! Tjooooota ;)

De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Sju saker om mig:

Jag alskar skor
Jag tycker om att ata popcorn med dipp
Jag skulle inte kunna leva utan min bror
Jag vill ha ett utumhusbrollop
Jag lassas prata i mobiltelefonen om jag ar radd nar jag ar ute i morkret sjalv
Jag ALSKAR att bli kliad pa ryggen
Jag duschar garna med tanda ljus och mys-musik

Jag utmanar:

Kate, katekarlsson.blogg.se
Simone, simoneericsson.blogg.se
Gabbi, gabbi.bloggagratis.se
Sanna, sannasjostrom.blogg.se
och sen kan jag inte komma pa nagon annan att utmana som ingen av er andra tagit :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att höra ifrån dig stumpan! :) Jag antog din utmaning, så är du nyfiken så kan du läsa nu! Sköt om dig! Kraaaaaam :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback