Sjuk sjukare sjukast

Ar bara sjukt less for tillfallet. Ar sjuk,trott igenproppad i nasa,horselgangar och det kanns som om jag dessutom har hela huvet fullt med snor. Sa, life is great? och annu battre, kanner ingen smak i overhuvudtaget, wonderful!
Na kanner mig bara oerhort negativ och vill komma hem till Sverige. Tur att det inte ar allt for lang tid till besok hem till kara lilla landet!

Har varit dalig hela veckan men det har bara blivit varre de senaste dagarna och nu blir det en helg inne. Kanns ju toppen, de andra ska pa Oaken ikvall och jag ska ligga hemma i min bunker till rum. Rullgardinerna har varit neddragna  i 3 dagar, och jag har dragit for gardinerna, sa det ar nastan inget ljus som kommer in alls... Men mina stackars ogon behover det.
Och ja, jag kanske later sjukt ynklig och patetisk nu som bara klagar och tycker att detta ar helvete, men jag HATAR att vara sjuk och bara vara hemma. Snart kommer jag att klattra pa vaggarna av uttrakan. Har knappt varit utanfor dorren den har veckan, forutom ett besok pa IKEA och en vanda till stan och ankdammen med barnen och nagon skolrunda. Mer an sa har det inte blivit..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och vill inte skriva mer heller, blir bara en massa negativ skit som kommer ur mig just nu...

Nu ska jag krypa upp tillbaka till sangen, ladda upp en massa filmer och forhoppningsvis somna tidigt och vakna upp en smula piggare imorogn!

tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback