What a great night...

... or maybe not?
Helt sjalv spenderade jag lordagskvallen och natten i mitt stooora hus, HATE it!
Ni som kanner mig vet att jag ar morkradd av dess like, och det kanndes inte battre att det var Halloween direkt.
Eftersom att fredagen resulterade i alldeles for mycket alkohol och en pa tok for tidig morgon sa orkades inget annat med an att vara hemma...

Gardagen spenderades hemma med tvatt,stad, vikning och sallskap av Anna. Skont att ha nagon att prata med iallafall!
Och sen kom antligen familjen hem igar kvall strax fore 11, sa SKONT!!
Idag var det upp halv 8 som vanligt, men det gjorde absolut ingenting, jag har saknat mina skitungar.
Daremot har jag jobbat i stort sett hela dagen idag, men jag var ju betald forra veckan, sa man kan ju vara schyst och hjalpa till lite extra nar det behovs, for den har veckan ar verkligen hysterisk. Hannah fyller ar, halloween fest i efterhand, Madelene kommer, en kompis till charlotte kommer, charlotte ska bort etc etc etc! Snacka om att man kommer vara slut pa sondag!

Nu ska jag ned och halsa pa alla mammor som ar har. Mandagstraff varje vecka men det svenska familjerna. Gissa vilket liv det ar har just nu.....
Sen blir det relax i sangen med Billy Elliot, var sa lange sen!


It's not a silly little moment, it's not the storm before the calm
Can't seem to hold you like I want to
Nobydy's gonna come and save you... You pulled to many false alarms.
Tove

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen, vad skönt att höra av dig! :)

Tack så mkt.. jag har fullt upp men det ska nog gå bra! Längtar tills vi ses igen! :D

Kram

Postat av: Elin

Ja svenska mamma träffen kan va slitsamt :) Vi va sjuka här idag så blev inget.. :( lite trist. Vi hörs snart! Kram

2008-11-03 @ 19:05:44
URL: http://e
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad på min blogg...:)

2008-11-04 @ 15:59:33
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback