1 v 2 dar

Yes, nu har jag varit har i 1 vecka och 2 dagar. men jag maste erkanna att det kanns nastan som om det ar langre. Kanns som om att avskedet pa skavsta var lange lange sen, men san ar jag, noll tidsuppfattning (for det mesta).

Jaja, har sitter jag iaf och vantar pa att tjejmandag ska borja pa tv da en massa bra gar, men en hummus macka och sovande barn som sallskap.C &C ar pa taekwando. Jag ar ratt trott, fortfarande. Sov 12 timmar fran lordag till sondag. Vaknade vid 12 pa sondag och ville inte ga upp, men jag kunde ju inte ligga dar hela dagen, hur skulle det se ut?:P
Sa jag klve upp och segade pa mest hela dagen tills jag skulle in till stan och kaka middag med Ida och Rikke. Var jatte trevligt och vi gick pa en Italiensk rest (for ovanlighetens skull?) som heter Strada. Servitoren var DO snygg och vi kom pa att det ar pa resturangerna killarna finns, haha! Det slutade iaf med en billigare nota eftersom den stackaren spillde ut en glad vatten over Ida. Han bad tusen ganger om ursakt men vi fnissade bara, aaaah det ar sant som hander alla ;) hahahhaa!

Idag har jag jobbat i 4 1/2 timme, sa da gick vi till parken jag Maja och Hannah for att leka lite och sedan gick vi pa fiket som ligger dar. Det ar aven massa tennisbanor dar, och man kan fa privatlektioner av sa kallade "proffs". Proffsen ar snygga killar som "kvinnorna" fnissar at heela tiden medan de spelar lite slarvig tennis med sina vanninor medan barnen ar pa skolan och mannen pa jobben, sickna hektiska liv va?;)
Fast faktiskt sa ar hemmafruarna har ratt busy, iaf Charlotte, men hon pluggar ju samtidigt med. Men jag tycker inte hon gor annat an flanger runt for att skjutsa, hamta, handla m.m.
Iallafall, efter jobbet aka jag med och hjalpte henne handla for jag hade anda inget battre for mig eftersom Ida var pa IKEA den lilla lyckosten, kakade kottbullar....hm
Men efter handlingen sa akte jag hem och hamtade mina badgrejer medan Charlott hamtade Sam och sen akte jag med dem in till stan for att mota Ida pa the lesiure centre for att simma. Val dar kande jag for att vara lite rebbelisk (haha?) och smet in utan att betala. De marker ju anda ingenting!! De har verkligen ingen koll i receptionen!
Efter simmningen fikade vi lite pa fiket dar och sedan hoppade jag in i bilen med min lilla familj nar de var pavag hem.

Imorgon ska jag stada pa morgonen sen ska jag mota Ida i stan halv 10 coh sen borjar jag jobba 12 igen, men jag tror faktiskt att jag ska vaga ta bilen in till stan sjalv imorgon sa jag tjanar 20 min! Spannande!

Annars da?
ja det har blev ett jattelangt inlagg, och jag vet att det kanske inte ar de mest spannande inlagg... Skriver liksom bara om vad som hander har just nu. Men idag marke jag iaf en sak... det finns en sak jag fortfarande inte riktigt klarar av, jag blir illa till mods nar jag ser den... jag forstar inte varfor, fast pa ett satt gor jag det. Det var san stor del av mitt liv..
Utover det ar jag perfectly fine. Och nu ska jag fortsatta kolla pa WE Love Mondays och invanta Lipstick Jungle och att C & C ska komma hem sa jag kan hoppa in i duschen och sen ned i min underbara sang!

Jag tanker pa er och skulle vilja ha er alla har vid min sida.

Love Tove

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men din lilla rebell......;)

hahaha.. just ja...längtar var det ju...;)

Jag tycker dina långa inlägg är roliga att läsa..:D

so keep it gooing....

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback