All night long

Oh my!
Jag sitter fortfarande och gaspar efter fredagens aventyr.

Det hela borjade med tacos middag hemma med familjen G plus morforaldrar. Sedan gick jag stappligt in med mina nya klackskor som kandes en aning hoga.
Val inne sa var det bara att satta igang, 2 for priset av 1, peeeeeerfect!
Vi traffade 2 kompisar till Ida + en massa andra aupairer och det var valdigt trevligt.
Och saklaaart ville grabbarna lara sig lite svenska, hahahahah, snacka om att vi drev dem till vansinne och trodde att de skulle fly all varldens vag, men icke, de bjod ist pa efterfest nar Oak Tree stangde vid 1.
En rolig promenad bort fanns ett "radhus" dar sjalva agaren inte syntes till eftersom han tydligen var pa overvaningen och hade annat for sig, hmmmm, nasty!!!!
Vi blev iaf bjudna pa det ena efter det andra och vi hade DO kul! Jag kommer nog inte uhag nar jag skrattade sa mycket sist?!?! Vi fick iaf varsinna namn tillslut eftersom killarna ville ha nya har jag for mig.
Sa Andy fick bli Lars-Ake, Rob blev Helge, Ida blev Kerstin, Ronja blev Berit och jag fick de fina namnet Solvej! En kille pa efterfesten fick 2, Harry Potter och Bert med de 7 oskulderna (?). Later do fanigt men AH sa kul vi hade.

Iaf sa ville jag ha en taxi nar sjalva festen borjade avdankas, men gick visst inte att fa tag pa nagon sa vi fick sitta och vanta pa att det skulle bli ljust innan jag kunde ga hem, sa vid 7 tiden hittade jag konstigt nog hem. Forstar inte hur jag hittade darifran, men ja,det gick! sa vid halv 8 i lordags morse fick jag antligen krypa ned! Haha

Nu ska jag ta mig ut i solen och ga lite latt haltande, mitt kna ar riktigt daligt for stunden och jag hoppas det gar over!
Ikvall blir det middag med Ida och Rike, en dansk aupair osm jag annu inte traffat!:)

Jag langtar efter er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul du verkar ha! :) Glad för din skull!! :)

Men saknar dig tokmkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback