Dalig uppdatering

Ja ar ledsen for att jag varit sa dalig pa att skriva den senaste veckan. Men det har varit full rulle, kanelbulle!!

Jag har varit i London, varit ensam hemma over helgen, partajat hela lordagnatten lang, varit med Ida och shoppat!!
Helt galet kopcentrum var vi pa i lordags, ca 200 affarer, sa vi hann inte ga igenom halva ens aven fast vi var dar i sakert 6 timmar... Sa vi ska tillbaka kanske redan den har veckan.
Korde iaf dit och jag var helt svettig och skakig  nar vi kom fram. Inte helt latt att hitta dit+ lordagstrafik pa vanster sida, mycket att halla reda pa dar pa en och samma gang, hahaha!!! men vi kom bade dit och hem, sa jag var rikitgt stolt over mig sjalv!

Angaende lordagsfesten sa var det ganska lungt men anda trevligt! Kom inte hem forran 11 pa sondag morgon jag och Ida. Snacka om slitna!
Dessutom blev jag biten av en hund i ansiktet, helt sjukt!!! haha, inget storre sar men anda! Han pa apoteket tyckte jag skulle aka och fa mig en stelkramsspruta, en aaaah, lite sarsprit sa jag och det verkar inte vara nagon fara pa taket :)

Nu har jag varit har i over 2 veckor och allt kanns bra. Dock sa kommer jag sakna vintern.... Vi har ju fortfarande jatte gront och fint har. Ganska varmt fortfarande och traden ar inte kal pa en flack! Jag kommer verkligen att sakna are, saknar det redan... Men det far bli nasta vinter! Jag lovar!!!!! Jag tror bara jag behovde den har resan och tiden for mig sjalv nu. Bara helt nytt!

Nu ska jag gora mig iordning innan Ida kommer.


Ida och jag pa Oak Tree


Valkommen till casa Greenacre

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att höra att du mår bra... men biten av en hund... orolig och i ansiktet? Hur gick det till?

Längtar efter dig ;) ser du.. jag kommer ihåg!

Kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback