Fan vad jobbigt...

Kollar runt pa lite bilder, minnen poppar upp och jag kommer pa att jag saknar er jattemycket!!!!!!
Jag saknar are och jag saknar alla dar. Sarskilt Gabbi Merike Carro och Anna.. aven fast anna inte ar dar nu. Och Stoffe saklart. Fan, jag vill inte sakna... Damn! Trodde det har skulle ga galant. Har ju gjort det hittills... Blaaaaaaaaaa!
Jag kommer sakna vintern sa jag dor. Jag saknar redan det livet... Tackbyxor och mossa, loket, festerna, skidorna, kylan, manniskorna....... Ah, jag vill grata nu!
Vet inte om jag kommer klara av att aka dit nar jag aker hem over jul, det kommer bli skitjobbigt att aka darifran...
Jag vill ha er har nu damer, nu!
Jag maste nog bita ihop nu, dunka huvet i vaggen och fa ur tankarna ur huvet och tanka: nasta vinter ar det ditt igen.
For nasta vinter ar det inget annat an vinterliv som galler! Och jag ar ganska saker pa att det blir hemma i Are. Kara kara Are!

Fick en tanke forut, kanske ska forsoka fa familjen att aka till Are ist for alperna, hahaha! Vore sjukt dumt eftersom jag aldrig akt i Alperna forut, men jag vill ha mina narmaste. Jag berattade for Colm vilket fantastiskt stalle det ar, och han verkade helt klart sugen eftersom bade skidakningen och utelivet ar bra, han ar ju en lite partylover! haha!

Na, nu ska jag ta mig samman. SKIT!

I love you guys! G, A, M, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback