Goodbye

Då hade de sista avskeden tagits och Jomman och Sussi gick just genom dörren.
Dagen har varit rätt jobbig och jag har bara varit snurrig.. är inte färdigpackad ännu, men snart.
Huvudet värker och jag måste duscha, och sova sova sova. Klockan får bli ställd på 06.20 för att hinna med att dubbelkolla innan bussen mot stockholm går.

Är för trött för att beskriva hur det känns just nu. Fortfarande 2 dagar kvar dessutom tills planet lyfter.
Men jag kommer att finnas här och på resedagboken, så det är bara att följa med mig genom denna upplevelse!

With love

Tove

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag försökte nå dig igår med min mobil har crashat så det är rätt surt, men det var väl lika bra att vi inte sa hejdå regält för då hade jag bara blivit mer ledsen!! HA SÅ ROLIGT NU! Så ses vi snart!! :) Jag kommer tänka på dig vännen!

2008-10-02 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback