Helg!

Dagarna gar pa har i Sevenoaks och allt ar verkligen kanon bra!
Jag skriver dock inte lika mycket har i bloggen som pa resdagboken, men kanns jobbigt att skriva tva ganger varje gang :P

Igar var jag iallafall ledig fran klockan 9, innan de korde jag bil i vanster trafik for forsta gangen, spannande, HAHA! korde idag med, och efter ett tag kommer det val av sig sjalvt antar jag.
Igar da..
Jag akte in till stan efter att jag tagit mig en promenad i skogen och parken. Ar verkligen HUR fint som helst har!
Val i stan kopte jag mig 2 par nya skor och tankte kopa massa mer, men ska vanta till nu i helgen da vi atagligen ska aka till ett shoppingstalle som heter Blue Water, ca 200 butiker dar da!;)
Senn ska jag forsoka fa med mig nagon till London antingen i helgen eller till veckan, hoppas pa att en av de danska tjejerna vill aka :)
Efter shoppingen traffade jag Ida, en svensk aupair, och gick och simmade pa lesiure centret (dar allt finns). Ska skaffa membership dar nu vilken dag som helst, for de har gym, classes, 3 bassanger m.m.
Efter simturen gick vi och kakade lite nachos och guacamole pa ett mex stalle och surrade skit i en timma eller tva. Jag kopte ocksa en kamera, som var lite av en besvikelse, men den fungerar iaf sa jag kommer kunna lagga ut bilder :)

Idag har jag jobbat hela dagen och ska nu lagga mig och kolla lite pa Grey's innan jag ska gora mig iording och kaka tacos med familjen innan jag ska pa Oak Tree och partajja med tjejerna :) Hoppas pa hunkar, har faktiskt sett en och en annan tro det eller ej ;) hahaha

Have a good one

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback