Love

Njuter av en ledig dag idag. Jatte skont for jag har varit dodligt trott hela veckan.
Igar holl jag pa att somna under majas gymnastik, haha! Lar ju ha sett jatte bra ut infor de andra mammorna??
Ar lite halvsjuk, jatte hostig och bara massa rossel anda nerifran magen kanns det som.

Den har veckan har gatt rasande fort och imorgon ar det helg igen!:) Och nu ska jag ha helg i 1 v och 2 dagar! och dessutom fa betalt for det! Kanns som ett skamt, men ar helt underbart. Det anda jag ska gora ar typ att stada barnens lekrum lite mer noga. Det innabar kanske en timmas jobb och betalar 75 pund!
Familjen ska till Egypten pa semester.. Inte helt fel att aka dit, men jag ar happy to be here! Vi ska pa utflykt jag och Ida, och sa ska vi till bluewater och shoppa och sa kanske vi ska aka till Brighton, kanske for att partajja eller bara for att njuta av kusten,piren och shoppingen.

Idag har jag jobbat 1 timma och sen bara tagit det lungt i soffan med SATC filmen och laptopen i knat. Nu ska jag ta mig ut pa promenad innan jag ska gora mig vacker och aka till stan for att traffa Ida och Emma hos frisoren. Ida ska klippa sig och jag ska kanske bestalla tid, eftersom det ar gratis for att eleverna ska fa ova. Man far tillomed farga haret, kostar bara nagra pund. Sa kanske att jag gor mitt roda redan nu? Kate??

Jag har kommit pa en lite ide.. Ska nog forsoka jobba lite extra nar jag kan hos andra familjer for att spara pengar till en NY resa till varen eller sommaren kanske. Kan ju faktiskt spara pengar av min lon med. Har ju 1000 kr i veckan, och det kanske man inte behover gora av med varje vecka. Har ju shoppat galet mycket pa den lilla tiden jag varit har. Redan kopt 2 jackor, 3 par skor, 1 kofta, 1 tshirt, 2 tunikor, alla sorters underklader + en massa smaskit. Och det har knappt gatt 3 veckor! Om jag fortsatter i den har takten sa kommer jag ha en overvikt pa jag vet inte vad nar det ar dags att aka hem.
Och dessutom ska jag ju spara till min Marc Jacobs....


Na, nu ar det dags for promenad sa jag hinner till frissan.

I know I screwed up - but I will love you forever
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback