Nar jag blir stor....

.. da ska jag vara gift med varldens finaste man, ha en skogarderob som ska lukta rosor (inte fotsvett), jag ska vara halsosamt lycklig i min kropp (?), ha ett fantastiskt jobb och helst bo i USA.
What a happy future!

Skamt a sido. Har sitter jag i casa Greenacre, mitt sallskap bestar just nu av staderskan och tankte ta mig ut pa en springtur innan jag ska ata lite och aka till Ida. Min trogna sjuekars van!
Just for tillfallet langtar ja overallt i varlden samtidigt som jag stortrivs har. Jag langtar tillbaka till USA natt sa fruktansvart, jag har Mike pa hjarnan 24 h om dygnet kanns det som, och jag saknar honom. You did great boy, took me by suprise and now I can't let you go.. fan ta dig!
Jag behover en lovestory ala UK. Och Andy fortsatter att tjata om Rob, men icke! Jag ska aka in till London och hitta min egen Jude Law. Sadesa!

Till helgen vanskas Halloween och det ar fest overallt. Ingen aning om det blir sevenoaks, thunbridge wells eller London. Vi ser var planboken tar mig. Ida ar ju i Spaninen dessutom, sa jag ska umgas med min nyfunne van Elin och jag tror Anna skulle haka pa ocksa! Fest av dess like ska det iallafall vara, full som en kastrull, tack!

7 veckor tills jag kommer hem nu, langtar faktiskt. Mest for att jag saknar mamma, faktiskt! Och sjalvklart Are, och Hanna saklart! Mest henne. Men just nu klarar vi det galant over telefon tycker jag!:)

Na springa nu! Haaaaaaaaaaarligt!

med karlek, Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback