Pust stånk och stön

Ont i kroppen som bara den efter gårdagens släpande av min otympliga väska.
Men det är så skönt att vara här igen, jag saknar stockholm! Och det känns som om jag skulle vilja stoppa tiden här och nu, för ett tag. Men imorgon bär det av, till nästa storstad! Jag både längtar och fruktar. Måste nog bara komma iväg och dit så ska det nog kännas super!
Igår myste jag med Dessan och matilda över en fika. Sedan mys mys mys med andra familjen Sand Wallonius.
Idag har det varit shopping på schemat och lite har jag väl fått inhandlat. Btxor, klänning och underkläder. Ska nog bege mig och köpa en kofta som jag hittat också, lika bra att passa på!
Jensa ochjag tog oss en lite promenad i förmiddags också, snackade lite strunt. Och ikväll ska vi på bio med Elin och så ska vi bara hänga lita, prata om livets stora och ja, ni vet.
Imorgon ska vi väl mest bara gör ingenting innan vi åker mot Skavsta, Jens är en god bror och skjutsar mig.

Nu ska jag träffa Rebecca och säga hej då, hon ska ju också ut i världens och flänga inom kort!

Kärlek, Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback