Sevenoaks, London

Jag ar haaaar och det kanns jattebra!
Huset ar underbart, familjen ar underbar, ungarna ar skitungar men ack sa underbara! Och det gor mig ingenting alls att jag bor en bit utanfor London, det ar bara 25 min med tag! Och dessutom har ju vi varat egna "towncenter" med ganska mycket affarer. Dock inte sa mycket uteliv sager dom, finns typ 3 stallen att ga pa och de stanger ratt tidigt. Men man far bege sig in till London eller sa far man aka till nagon av de narliggande stallerna!

An sa lange har jag bara traffat tva av de andra aupairerna som de kanner. Men ska traffa en annan imrogn eller pa onsdag. I hope shes nice!:)
"Jobbade" fortsa dagen idag och det gick bra. Nu ar de ivag pa en liten get together som de svenska fruarna har pa madagseftermiddagarna :)
Har egentligen jattemycket att beratta men jag skriver mer om det i resdagboken, sa kolla dar ist. Finns under alias Tove Sand.

Jag har det iaf bra och det kanns bra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen :) skönt att höra att du har det bra!

Förlåt att jag nte ringde innan du åkte, men vi får hålla kontakten här och över sms :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback