Å igen

Ja så var det de här med att välja igen nu då.. Men jag börjar hitta rätt i djungeln och jag känner att jag banne mig ska göra detta. Där med basta.
Hästar och hundar, katter och fiskar, en blandad kompott finns, frågan är bara var?
Snart är det nog klart och jag sitter förhoppnigsvis snart på ett plan.

Dagen har iaf bestått av fika fika fika. Först med Sandra, sen Jomman Hanna Ellen, sen Frida och slutligen en färgahåret-tid hos Kate. Det hela resulterade bra och på lördag ska vi hitta på något helt crazy med mitt hår, så bli inte chockad om du ser mig i vimmlet lördag natt!

Kvällens sköna går iallafall till Lena Almqvist! Mer säger vi inte om det, så har vi inget sagt

Your so lovely

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback