England

F U C K!
Jag tappde min familj i Bath. Medan jag funderade på tok för länge så hittade de en ny, eftersom jag var så fram och tillbaka.
Så nu fortsätter kampen om en ny, letar letar letar. Förhoppnisvis är allt klart inom några dagar och ett datum satt.
Jag känner mig ganska peppad, känns skönt att få komma nånstans. Känns kul att få göra något helt annat än vad jag vanligtvis gör. Och framförallt känns det mycket spännande att påbörja ett nytt kapitel av livet, och förhoppningsvis ett mycket roligt och händelserikt sådant!

Helgen hemma i byn var iallafall underbar. Dahlboms kvällen var sprudlande underbar, och en 2 timmars promenad efteråt gjorde oss mycket gott! hahaha, a night to remember.
I söndags tog vi oss en tur på berget. vilket var myyyycket skönt!

Nu ska jag dona innan maken kommer (Dennis), måste duscha efter en långpromis med frugan (Hanna).
Sedan ska jag återigen packa ihop mitt liv i kartonger och väskor. Alltid på språng.

Ps. guess what?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback