Got me out here in the water, so deep

Famlar i mörkret, varje dag består av endast tankar, funderingar.
Som att jag stänger mig själv inne, med mig och mina egna tankar.
Vart ska jag?
Jag behöver något, någon som hjälper mig till mitt beslut.
Kanske kommer det i helgen? Det måste komma i helgen. Jag har lovat ett Ja eller Nej.

Åh, jag vill bara spola tillbaka tiden tills i vintras. Vill bara stå och blicka ut från toppen i NorthStar, eller ligga hemma hos Mikey i Christmas Valley och bara vara. Inga bekymmer, inga måsten.

Tillbaka hem till kära Åre imorgon för att dona i lägengeten med Jens Papi Elin och självklart ska Ozzy med.
Sen står jag inför vägskälet och jag måste välja riktning.

Tove






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback