Jag tror jag funderat klart

Eller nej, funderat klart har jag inte gjort men jag har nog kommit fram till ett beslut iallafall.
Och det beslutet tar mig utomlands, helst till Bath och familjen jag har haft kontakt med där.
Jag menar, varför inte?? Det är inte förevigt, och känns det skit kan man alltid åka hem.
Men jag planerar att stanna tills maj nästa år, till och börja med. Jag menar, man vet aldrig hur saker och ting ser ut då, det vet vi sen tidigare.
Och självklart är jag sugen på att ta den här iden och åka till USA! MEN det är så en massa annat som måste fixas och det kostar mig inte bara några hundralappar att åka hem över jul och nyår, utan då pratar vi tusenlappar.
Men man behöver ju inte åka hem heller, men det skulle ju vara skönt att få göra det.

Åre är i vilket fall lovely! Jag har varit på promenad med Ozzy mest hela dagen. Jens Elin och papi donar här i lägenheten och det artar sig.
Kvällen blir middag på Werséns och sedan Dahlboms med Merike och Carro. Mina babys!
Imorgon räknar vi med att kunna göra något annat än att dona i lägenheten, så vi får se om det blir en tur på berget eller kanske lite golf? Blir en första gång för mig isf, så i sådant fall blir det väl mest till att kolla på.. haha.

Nu ska jag leka av hunden som håller på att dö av tristess, han har ju varit inne sålänge som 20 min!!!!!


Ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback