Nej, nej, nej, neeeeeeeej

Fan fan fan fan fan fan!
Jag är så jäkla less och besviken nu, det vill inte min väg...
En familj som jag pratade en halvtimma med i telefon igår och som jag verkligen var på gång med medelade mig nu ikväll att en av deras tidigare aupairer hörde plötsligt av sig och ville komma tillbaka. Så de var självklart att de valde att ta tillbaka henne eftersom barnen och familjen känner henne och är van att ha henne där.
Men skiiiiiiiiiiit, allt verkade ju så bra och vi hade ett sånt bra samtal! Nu är jag less, på det mesta!

Imorgon ska iaf en svensk/brittisk familj ringa mig. De verkar jätte trevliga och allt, men de har ingen hund och bor dessutom 5 mil utanför centrala London, så det tar åtminstonde en halvtimma in med tåget.
Annars verkar allt kanon med dom, och dessutom får jag följa med på skidsemester!!!! + att jag har möjligheten att åka hem både över jul och nyår + en vecka i februari.
Hoppas nått riktigt bra blir av snart, annars tar jag verkligen alla mina ägodelar (återigen) och far hem till kära byn. För nu saknar jag verkligen er!

Kvällen har iaf spenderats med Jomman och på make up stores klubbkväll, så lite smink handlades och sedan tog vi en chokladboll och lite jucie på Barista och snicksnackade med de hårt arbetande Simone och Jonna.

Nu blir det till att läsa bok och gräma mig över att jag inte får bo hos Zoe och hennes familj.....

Allt jag har
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback