Off I go

Ja, nu bär det iväg.
London baby, London!
Jag är dönervös, rädd, spänd, förväntansfull + allt annat man kan vara.
Lördag är det tänkt att planet ska lyfta med mig inuti, så redan på torsdag beger jag mig till Stockholm till bror och andra familjen.
Nu ska jag bara komma på hur jag ska packa, man får ju inte ha med allt för mycket. 25 kg, och det är både incheckat och handbagage. Alltid detta problem med packning. Jag vill ju ta med mig allt!
Fast egentligen, jag kommer ju vara i London, finns massa att köpa nytt!

Nä, känner mig faktiskt dö stressad. Mycket att stå i nu de kommande dagarna!
Good luck to me.

Tove


Kommentarer
Postat av: Sandra

WHAAT?? åker du nu?? När blev det här klart?

Inatt lr? snyft kommer sakna dig! Hinner vi med en fika/prommis?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback