Som vanligt

Ja självklart är jag ute i sista sekund med allt, som alltid.
Har jag packat? Nej
Fixar klart försäkringen? Njaa, snart
Ordnat med försäkringskassan? Nej
Rensat klart här hos mami? Nej, har hållt på i säkert 2 ½ vecka
Ja listan kan bli lång och morgondagen kommer bli en utmaning, men det är ju oftast då jag får något gjort också.Ordentligt!

Hejdå middag med mami och papi idag, papi åker bort imorgon så det var hans sista chans att se sin underbara dotter på några månader. Han bjöd ut på Libanes stället Cave, jag äääälskaaar libanesisk mat! Så tack för det pappa.
Har också införskaffat mig ytterligare en resväska, en riktigt stor men riktigt lätt. Så nu är det bara att kämpa med kilona så ska det här sluta väl. Tar inte med mig så grymt mycket härifrån, så mycket jag är less på så tar mig en redig runda på stan nere i sthlm ist.
Torsdag morgon 08.00 går bussen och sen är det inte långt kvar. Men känns skönt att åka dit lite innan, så jag får komma ifrån "hemma". + att jag får umgås med Jensa, Ninja, Melika, Marwin och kanske lite med Rebecca t o m!

Nä, dusch nu sen ska jag se om jag kan somna. Borde ju vara trött snart eftersom jag varit vaken sedan exakt 06.24 imorse..

Give me one last dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback