a bit of a lovefool

Alltsa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Jag blir tokig av att se fotona av dig, varfor ar du sa otroligt vacker?
Jag lovar att om du ville jag skulle komma tillbaka in i din famn skulle jag inte tveka, inte en sekund. som den lilla lovefool jag ar... SUCK pust ston. mitt ogongodis som bara blir battre och battre med tiden.


Ja herregud! Hjartat slar hart och dagen har varit underbar! ca 25 grader varmt och klanning med bara ben. SOMMAR! avslutade fint med ett 2 tim pass pa gymmet i sallskap av Idisen. Kliver ut ifran gymmet vid 21 tiden och det ar fortfarande ljummet ute, det kanndes helt sjukt men haaaaaarligt! Kanske man kan fa sig en branna anda, trots att det ar england vi pratar om! haha!!

Nej nu ska jag avrunda kvallen med lite tv i sangen. M m mmmmmmmmmm som jag onskade, dig. haha!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback