Desire

Har sitter jag, kanner mig vek och ar sa sjukligt sugen pa choklad!!!!!! Och jag har ju bilen, men jag ar for trott for att orka ta mig anda till affarn och tillbaka.. iofs skulle jag behova aka och tanka. men nej. nej nej nej nej nej!
Racker med att jag ska ta mig en tur till gymmet sen, det ar nog med utflykt for idag, for idag verkar jag inte orka nagonting, forutom att ata. Vilket jag inte alls har nagon lust att sysselsatta mig med. Sa jag far kolla pa film. Ja film ar det som star pa scehmat narmast!

Ska forsoka styra upp morgondagen.. nagon som ar sugen pa drinkar? Jag ar, cosmos ar ett maste i helgen!
Ska iaf vag pa shoppingtur efter jobbet imorgon, maste inforskaffa nytt, nytt nytt! Hittade en kavaj, 2 klanningar och en topp sist, de ska jag ngo sla till pa i vilket fall! garna fler klanningar och toppar fa falla mig i smaken imorgon.

Nu ska jag fortsatta tanka pa choklad och lagga mig ned i mitt morka rum med min stora skona sang!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback