Dream big

Sovmorgon idag, aaaah, den behovdes! Jag menar VERKLIGEN behovdes..
Fick sova anda till 10 och jag alskar att bara ligga kvar i sangen och mysa en stund, sarskilt nar solen lyser in pa sidorna om rullgardinerna!
men sen.... var det stadtajm, jippi yey!!?? Stadade iaf flitigt i  1 1/2 timma och nu vantar ytterligare lite. Kanns ju kanske lite surt nar det ar ungefar hur bra vader som helst utomhus?? Imorogn och nagra dagar framover ska det vara stralande och 18-20 grader varmt!!!!!!!!!!!!! Tur att man ar ledig torsdag,fredag, lordag, sondag! Syrran kommer ju till stan med sa pa fredag ska jag ga pa stan med henne+hennes van Eva och pa kvallen blir det utgang in the city!! Ida och Sandra kommer ansluta sig med, HEJ vilken fest!

Naa, usch, nu maste jag dammsuga ytterligare. Men med youtube till hands och pepp musik pa hog niva sa kan inget vara trakigt! maste farga haret med, och ga pa gymmet..... Ikvall blir det iaf puben!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback