Good morning

Ny vecka, ny morgon, nya aventyr!

Var dodligt trott nar jag vaknade. Blev vackt eftersom mitt alarm av nagon anleding inte ville ga igang.. hmm.. Jaja.
Idag regnar det for forsta gangen pa ganska lange. Hade varit skont med sol, men samtidigt kanske man inte far bli for bortskamd?? Jag menar, vi lag ju i solen hela dagen igar, precis som vi gjort i sakert en vecka.

Nu star jobb pa scehmat, men efter lunch blir det Bluewater med svenska flickorna. Ska forsoka att halla mig fran att kopa nagot, men jag kan ju inte lova. haha! Skulle vilja ha nagot nytt att ha nar vi aker till brighton over helgen, i helgen!:) Det ska bli do kul!! Alla vi svenska + hela engelska ligan ska aka. Flickor som pojkar, sicken fest!!!!

Nej nu ska vi leka pa har!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback