High and lows

Helgen borjade perfekt!
Fredagens suprise party for Andy var mkt lyckat och vi hade galet roligt, anda fram till halv 4 pa morgonen da jag och Sandra rullade in pa min uppfart efter biltur,"efterfest", kladombyte och en hejdundrande cykeltur! hahaha, helt undebart, och sicken sommarnatt! En perfekt.

Lordagen vacks jag 08.30, dags att kliva upp och jobba! Men eftersom jag avsultade mitt alkoholintag runt halv 12 kvallen innan sa var jag endast trott, absolut inte bakis och hur skont som helst! Sa jag leker med de sma och fixar senare lunch till oss alla, sa Sandra dok ned till fulldukat bord!
Senare pa dagen nar jobbet var klart sa fixade vi lite innan vi plockade upp Ida och kopte vin. Sedan blev det vin och slinga sandras har ute i solen! val klara tog vi bussen till t-wells och fick snabbt efter avhopp leta ratt pa bussen igen eftersom vinet och Idas sjal glomdes, haha! Men sen blev det resturang och vin drickning i nagon dodgy trappa/grand. Nar vi kande oss fardiga med det begav vi oss till beluga och sorplade pa paraply drinkar, haha! lovely!
men efter nagra timmar av dans dar inne sa tappade mina fotter orken i mordarklackarna och jag var helt enkelt for trott av gardagen, sandra med, sa vi gick och letade upp en sunkkebabhak och mulade i oss. SA gott och forsta gangen jag hittar ett stalle dar de har VITLOKSSAS!!!! fantastico.
Vid kvart i 2 fros vi som jag vet inte vad och fick antligen ut Ida och Petra fran Beluga och tog en dyr taxi hem. Men gott var det att krypa ned i sangen. Jag och Sandra satte pa oss mjukisbyxor och hoodies och lag nastan pa varann for att varma upp oss, hahaha!! Gossigt!

Sa lordagen kan man sumera i att det var en mycket bra dag fram till beluga, dar tog det roliga slut om ni fragar mig.
Men, idag har vi haft en mycket skon dag hemma hos Sandra, solat, sovit.. lokat helt enkelt! Nu ska jag bara ladda med lite middag och lite vila innan vi ska ut pa en redig powerwalk for att skaka av oss lite av helgens sprit.
Jag lever pa fredagen den har helgen, det var underbart! Sa sommrigt, hemmafest hela natten, precis som det ska vara!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback