I nearly forget about him

Slute dyka upp i mina drommar, du ar INTE valkommen langre. Deal?

Hakan H, min man, min stora karlek!! Han raddar min dag idag, youtube och hans energi ar precis vad jag behover. Ett evigt runt studsande och galenhet! Vad som skulle skicka mig upp i skyn ar en av hans konserter, NU! Jaja, jag far helt enkelt noja mig med dataskarmen ett tag till. 

Dagen ser just nu ratt gra ut. Vaknade imorse av att faglarna kvittrade utanfor och jag trodde solen skulle skina bara darfor (haha) men icke... icke icke icke! Sa jag vet inte riktigt vad vi ska hitta pa. Kanns ju som om man vill gora nagot av denna paskhelg kanske? Inte bara sitta och glo pa film efter man gatt pa gymmet? Dit ska jag iaf bege mig inom den kommande halvtimman. Blir det inte brighton mot eftermiddagen tror jag det far bli middag ute med flickorna, kanske en grillfest eller oaken eller bio.. eller eller eller eller ellllleeeerrrr.. 
Jag skulle nog garna aka in till stan annars, bara hanga! men det vore ju en fordel att det var fint vader om man bara ska hanga. 
Fan vad trakig och neggo jag ar, forlat! jag vet inte riktigt var allt kommer ifran, haha...

Na nu ska jag mala naglarna och rycka upp mig! Glad Pask!!!:)

Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback