I'm in love

Trott  ar ett ord jag ofta anvader nufortiden. Men efter en helt fantastisk fredag mot lordag natt med manniskor som jag totalt och hejdlost foralskat mig i och en sondagmorgon som startade klockan 4am for att skjutsa sandra till stansted sa kan jag med all ratt fa vara trott!
Men det var verkligen vart varenda minut, varenda sekund denna helg. Det kanns som om att nu hander det, plotsligt hander det och jag ar sa otroligt glad och nojd med livet! hur ska jag nagonsin kunna lamna allt detta?!

Detaljer kan jag ga in pa senare, nu ska jag lagga mig raklang i sangen och bara glo pa film tills jag ska mota upp Ida pa gymmet om 2 1/2 timma. Man kan ju inte bara glida runt pa rakmacka hela tiden, haha!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback