Just for u H

Fatt i uppdrag av min kara Hanna att uppdatera mera. Och visst, ibland ar jag sa otroligt flitig med inlaggen och ibland, som nu har jag ingen inspiration, sarskilt inte nar det regnar ute, konstant.. vad finns det att skriva om da liksom?
Min standiga trotthet?? Borde nog ga till doktorn med den foressten, han kanske hittar vad som ar fel med mig, hahaha!
For visst finns det bot mot trotthet? SOMN saklart, men heeeeeeeeell, jag sover och sover och sover men inte blir det battre.

Dag idag, fredag. Fredag = helg!!!!!! Befriande kanns det, eftersom jag har en stooor hog med stryktvatt som vantar pa mig darnere, men efter den gott folk, efter den ar det weeeeekeeeeeeeend! END.
Kvallen ska spenderas i soffan med Ida och Sandra, forhoppningsvis ska jag gora nagot at mitt helvete till har. Har ingen lust att se ut sahar imorgon pa festen. For imorgon ska vi pa feeest, husfest mitt ute pa landet! Mitt ute bland angar och falt, hastar och hundar och dessutom finns pool, he he heee... Hur ska detta sluta? Hoppas en groda dyker upp ocksa, sa jag kan kyssa honom till min prins!

Imorgon ska det antagligen bli samma skitvader som idag under dagen, det var ju sadar va, vi ska ju in till stan och min egentliga plan var ju att hanga runt. I en park eller tva. Jaja, vi ser! men pa sondag ska det stralande vadret komma tillbaka och halla i sig, sa sondag och mandag har jag bokat in mig i en solstol och planerar inte att andra pa den planen!

Na nu ar det val dags att sluta sitta och stirra mig trott pa din brunbranda kropp och ta tag i den dar strykningen. Blir en hel del TV till det, MTV ar min basta van sanna har dagar. Efter det besoker jag min basta van for tillfallet, the gym.

Your body is my wonderland
Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback