keep coming keep coming

Igar fanns ingen som helst tid till att skriva eller ens sitta vid datorn. Jag alskar sadana dagar, haha!
Solen sken hela dagen igenom och jag brande mig faktiskt pa brostet, helt sjukt vad varsolen tar! Idag har det roda lagt sig iaf och brannan blir snygg, vem sa att man inte kan bli brun i england?!

Just nu haller solen pa att kampa sig fram men snart spricker det upp.. ar ofta sa att det ar halv mulet/mulet pa morgonen men spricker upp 2-3 timmar senare och blir huuuuuuuur fint som helst! Sa jag och sandra ska farga hennes har, forhoppningsvis mitt ocksa om jag kan bestamma mig fo natt, och sola sola sola! Men idag aker solskyddsfaktorn pa! Jag vill inte se ut som en rod raka imorgon pa suprise partyt vi ska pa!

Igar kvall var vi ute och kakade jag Ida och Sandra pa mexaren har i 7oaks. Var mycket gott aven fast jag holl pa att riva hela bordet, hahaha!! efter det tog vi oss till oak tree for att mota upp med seval, men hon fick sta ut med 3 gaspande trotta flickor! Sa igar slackte jag 22.25 och vaknade som en utvilad ny manniska imorse, innan klockan ringde 07.40!!!!

Na, back to work...

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback