Kickstart my life, this summer has to be it!

Waiting on the worl to change - John Mayer. Jag blir bara saaaaaaaaaa glad!

Jag sitter var dag nu och vantar pa att sommaren ska borja pa riktigt, att allt ska vara som det pa sommaren ar. Jag fick forsmak under den fina period vi haft har nu, city och langa natter barfota langs en trottoar. Tog mig tillochmed ett dopp i en fontan 3 am. Tillhor inte vanligheten i slutet av mars/borjan av april.. Men det ar dessa stunder som far mig att kanna mig sa oerhort levande och ofattbart lycklig!

Jag sitter och laser gamla inlagg, och jag kommer ihag kanslor som jag da kande nar jag laser min ibland blodande texter, eller inlagg som lever i allra hogsta grad! Allt far mig att langta efter Sverige, efter tvattakta svensk sommar.. Spelar ingen storre roll om var den utspelar sig i lilla landet lagom, bara jag far vara med dem jag alskar mest! Och eftersom folket numer ar valdigt utspritt sa tror jag det blir en sommar langs vagarna och mycket nytt folk att traffa!
Jag fortsatter fundera pa mina alternativ, och jag ar glad salange jag kan fa vara hemma atminstonde halv sommaren. Och det far jag! Kanske jag bara ska stanna har, njuta av den tiden och sedan aka hem, hem till lilla sundsvall for en lite stund, forsoka sno at mig en veckas jobb hos pappa och kanske natt 1 gang i veckan extraknack och bara leva pa de pengar jag far efter det har.

Jag vill iaf att sommaren ska bjuda pa det typiska sommriga.. Langa ljusa natter, springmarcher over angar, flings, och haaaaarliga klanningar. Ja, nu ska jag dromma om det!







   

Kommentarer
Postat av: sandra

det lär räkna med en biltur ner till småland i sommar ;)

2009-04-15 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback