My head is like an empty box

Snacka om att jag varit i dvala anda sen i lordags morse..
Var ju babysitter i lordags kvall i 6 timmar at en annan familj, sa jag kom inte hem forran seeeent och somnade nog inte fore 2. Sondags sov jag och sov jag, sedan forflyttade jag mig till soffan och fortsatte halvvila anda fram till halv 4 tiden da jag forflyttade mig upp till sangen en timma till, haha, innan jag gjorde mig iording for bio med Ida och Catlin. Det hela resulterade i att filmen som skulle borja 6 borjade inte forran halv 8, sa vi tog en middag ocksa. Efter Marley and me (som var pa toooook for utdragen) skulle vi aka och hamta Sandra pa stansted. Nar vi har ca 10 miles kvar sa ringer flickebarnet och sager att flyget ar installt.. sa det var bara att vanda hemmat igen!

Val hemma sa tog jag och catlin en ol pa oaken. Det var croooowded!!! men boooring. Sa hemmat styrde jag och landande i sangen.. Vaknar nagra ganger under morgonen av b la en morgonpigg Catlin som ringer 08.57.. Sen Ida som vackte mig vid 20 over 11. Jag ar en san storsovare sa jag dor. Det varsta av allt ar att jag blir bara trottare av att sova sa lange. Sa det ska VERKLIGEN bli skont att pasken ar over nu sa man kommer in i vanliga rutiner, pallar inte ga runt och vara sahar trott i mossan hela tiden, haha!!

Na nu ar det dags att ringa Ida, kanske hitt pa natt?? Gym vid 4 i vilket fall! Ikvall blir det tv och tidigt i sang!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback