my heroes!!

Dagen borjade med ett jobbigt uppvaknade vid 07.40. Jag maste ha total dackat igar nar jag kom hem efter min super cykeltur inatt vid 01 snaret! Och ja, jag ska val erkanna att det blev kanske lite mycket.. Men jag trodde jag skulle ma varre idag an vad jag gor, kanner mig mest bara trott, hungrig och TORSTIG! vet inte hur manga liter jag svept i mig nu pa morgonen. Ratt kul hade vi iaf och en valdigt sot kille traffade vi! tillhor inte vanligheten, men det tror jag ni forstatt ;)

Nu sitter jag iaf fortfarande i min pj och vantar pa att syster ska hora av sig, hennes mobil verkar inte fungera riktigt, sa jag vantar med talamod.

Eftersom dagen borjar ratt segt och jag inte kannt mig motiverad till nagot alls sa blir det ju lite depp stamning.. Men sa oppnar jag mailen, och dar ar det!!!!!!! det mailet jag vantat pa salange, ANNA LARNEBRING!!!!!!!!!!!!!! LYCKA!
Hon och Ylva hade knapat ihop ett mail om vad de gor och vad som hander, jag blev saa lycklig sa jag vet inte vad! De tva alsklingarna gjorde min dag! men som jag langtar efter dem nu..

Nu ska jag gora hummus macka och lagga mig i sangen en stund till i hopp om att pauline ringer, om en timma cirkus blir det gym med Ida.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback