Palmer vs Sand

Dagen har spenderats med Sandra. Forst en massa arenden som tanka bilen, handla och betala min harliga (?) p-bot. Men efter det sjonk vi ned i solstolarna med god lunch och gottade oss sedan i solen stralar nagra timmar. ar fortfarande rod pa brostet, haha! Men det ar sa skont att fa solen pa kroppen, fa fraknarna och energin! Man blir ju sa ofantligt glad av solen.

Efter nagra sloa timmar och en redigt besk smoothie senare sa begav vi oss till gymmet och kampade.
Efter det stekte jag mig ett agg, tog en hardbromacka och lite broccoli och slog mig ned med telefonen och ringde mami och polle. Polle vantar besok fran London vilken timme som helst, och jag onskar jag ocksa kunde vara med och aka skidor i helgen med dem, engelsman for forsta gangen pa skidor, sicken SHOW! haha

Nu har jag iaf kollat pa mina vanliga skitserier pa TV, och nu var det Katie and Peter, stateside.. och det far mig att sakna USA natt sa FRUKTANSVART!!!!! Jag hoppas innerligt att jag far komma ivag i de dar 3 manaderna i host, bara fa en pust av det innan vintern. ah ah ah ah!

nej nu ska jag banne mig sova, var sa skont i morse att ha fatt sova sa lange, sa ska satsa pa det idag med!

Love


Mexaren igar, ni ser min haaarliga (?) branna....

 Stekarna idag, med beska smootihen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback