Sick n tired

Ja idag ar jag sjuk.... jag hatar att vara svag och vek! Men jag har verkligen ingen ork till nagot, orkar knappt lyfta Hannah, haha!

Sol hade vi pa formiddagen, anda fram till halv 1 snaret, nu regnar det igen... Kul jul, verkligen..
Hmm, peppad tjej idag?! Nej. Inte ens nagon traning blir det, men jag kunde ju varken andas eller prata nar jag vaknade imorse sa det kanns inte som nagon vidare god ide.
Jag har iallafall en sak att vara glad for idag, Sandra kommer snart hit och gor mig sallskap, da ska vi fixa mitt har, kolla pa film och laga god mat, hela kvallen!!:) OCH sa har jag och pappsen just bokat biljetter for en hemvistelse. Tjohoo, den 10 juni far jag till sthlm och 11 rullar jag inte pa stationen i sundsvall. 5 hela dagar far jag hemma i kara stan med alla underbara och studenttiderna, hur harligt som helst!!! Jag langtar sa efter er!
Efter det far jag tillbaka hit och vet inte annu hur lange jag stannar. Vi far se vad som hander nar sjalva aupairtiden ar slut, jag kan nog hitta annat att roa mig med har ;) Den som vantar den ser sa att saga.

Nej nu ska jag lagga min sjuka kropp och mitt huvud som inte alls hanger med i min sang ett tag innan jag aker och plockar upp Sandra for lite mathandling.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback