Terror

Jag tror det ar spindlarnas afton ikvall. Redan fangat 3 FETA! Det ar liksom inte bara sanna med extremt langa ben, utan de har feta kroppar med, tjocka ben och sa ar de bruna. ACKLIGAAAAAAAAAAAA! och jag hatar spindlar..... vekligen hatar. Min storsta mardrom ar att en av dessa stora ackliga saker skulle vara och krypa pa mig i sangen om natten!!! Jag ryser av bara tanken, det gor mig morkradd, hahaa!!!!! Sa ja, ikvall ar en terror.. forhoppningsvis kommer jag over det innan det ar dags att sova, salange jag inte behover mosa ytterligare nagra i ton med papper. Sa sorry guys, imorgon blir det regn.

Na ucsh, nu kliar det over hela kroppen pa mig. Kanns som om jag har tusen spindlar i brallan. American idol och sedan en ny realityserie om Katie Price (Jordan) och hennes make + barn som flyttat over till staterna star pa schemat. Jag ar en sucker for skit TV!!!:)

Godkvall kara lasare
Love

Kommentarer
Postat av: H

Uppdatera meeeeeera

2009-04-17 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback