The day after

En smula bakfull och en parkeringsboter rikare. Men det ar min absolut forsta sa det far val vara sa da!

Jag skulle egentligen inte partajja igar men foll for grupptrycket och den goda stamningen under middagen pa strada. Sa rott vin, en pitcher med green apple, cosmopolitan, jager bombs, sambucca, ol och champange fick slinka ned igar..... Trott idag va!! Men Catlin gjorde gooood frukost med agg och toast och grejjer sa jag aterstalldes ganska sa kvickt!

Nu ska jag pa kaffe hemma hos Axelssons och sedan blir det till att mumsa paskagg!!

Love

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa snart är jag hos dig igen!!

landar kl. 22 så ringer dig så fort jag kan.

och fest är man ju inte sen att säga ja till ;)

ses snart PUSS

2009-04-12 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback