Valborg

Ja alla ska ikvall fira, de flesta ar redan fulla sedan lange.. och har sitter jag, i mjukisklader och ska jobba kvallen lang. Men jag tjanar atminstonde pengar, pengar till shoppingkassan imorgon och pengar till helgens brighton resa! Och som jag tjatat om denna resa nu, men ja.. jag sager det igen, BRIGHTON!!!!!!!!!!!!!!! he he hee

Ar trotter, spenderade 2 h med min kompis gymmet men fick mig en god middag besaende av cornfars och pasta nar jag kom hem. Sa nu ar min mage matt, och haller sig forhoppnings hela kvallen! Jo men det gor den, haha

Ar det bloggningsstrejk idag for alla de bloggar jag laser? verkar som det, kom igen hurrni, BLOGGA! Jag vill ha nagot att lasa om, hela dagen har jag kollat runt pa alla era sidor, men inte en ny stavelse sa langt ogat kan na.  Tomt med fantasi eller ar ni upptagna med vinet, olen, cidern, spriten??

Nej dags for mig att krypa ned i soffan, forst med Kate Price och Pete Andre, sedan Greys. Spannade dar nu, can't hardly wait!!!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback