What the f's wrong with u?!?!

Kollar pa the city och blir sa otroligt frustrerad over withneys situation. haha!! jag vet, vem bryr sig liksom, det ar tv?? men det ar ju bara saaaa typiskt! Jay ar varsta hunken, hur do snygg som helst men sjalvklart ett osakert svin! Va fan liksom.

Jaja, det ar ju bara jag som ar en san nord att jag ens orkar bry mig. he he he

festen i lordags var iaf galet rolig!!!! verkligen huuur kul som helst och vi fick riktigt slappa loss. hahaha
Jag bara alskar kanslan av att vara 15 ar igen, och det har jag nog sagt mycket pa sista tiden. men fy vad harligt med hemmafest och massa pussar, kramar och runtspringade runt garden, haha!!!
Oforglomligt och det gor vi igen. punkt dar innan jag sager for mycket

Idag har vi tagit farval av Elin, sorgligt nog. Jag kommer sakna henne.

Nu ska ag duscha och kolla pa Bromance ;)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback