Who needs a heart that can be broken

Ligger och kollar pa American Idol! Jag kan bara inte lata bli att alska det!!!! Och nar det kommit ned i lagt antal i tavlingen sa ger de flesta numren rysningar, i HELA kroppen. Dessutom kommer sentimentala sidan av mig fram, musik och jag, vi bor ga hand i hand som vi alltid gjorde forr..

Ligger dodligt trott i soffan efter en lanfre tripp till Bluewater, en ljuvlig lunch, runtakande ute pa smavagarna har ute och en gympass med Ida. Jag kanner inte att allt ar helt ok just nu.. Saker och ting sker. Aven om de inte har med mig att gora sa beror det mig. Det far mig att sakna min egen familj sa hemskt mkt, far mig verkligen att uppskatta dem!!!  Jag skulle kunna ge mycket for att min mamma skulle ligga bredvid mig har i soffan nu sa jag kan dumma mig med henne!
Att prata telefon mattar inte min hunger just nu bara...

Nu har jag iaf 4 dagar ledighet framfor mig! Eller jag ska jobba nagra timmar pa lordag kvall, men de extrapengarna behover jag verkligen nu. Forhoppningsvis aker vi till Brighton imorgon, tar ett ordentligt farval av var van Elin som pa mandag styr mot Sverige. Sakta men sakert kommer antalet flickor tunnas ut har och sist kommer jag sta kvar. Vi  vet ju inte saker annu, men som det ser ut nu sa blir jag nog kvar har over sommaren. Men jag maste erkanna att jag spiller inga tarar over det om sa blir fallet! En sommar langs Londons gator, omojligt att misslyckas.

Nu vantar Grey's, finns ingen tid att spilla.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback