Your hair.. What about my hair?!

Ja mitt har ser verkligen ut som skit.. Fargen bara rasar ur och jag borjar bli mattligt less pa detta nu.
Orkar inte ens kolla mig i spegeln, sa hemskt tycker jag att det ar, haha!

Sa, what about today?
Molnigt just nu, men det skulle bli kanonvader sa det spricker val upp som vanligt om nan timma eller tva. Och saklart ska jag jobba da.
Nu ska jag gosa lite till i sangen innan jag beger mig pa gymmet om en timme, det stangde ju igar nar vi kom dit, sa jag fick ta mig en springtur ist! Men det gjorde ju inget eftersom graderna gick upp till cirkus 18 igar em/kvall!!

Ikvall kommer sandra hem ocksa, SA skont!! Vi har mycket att prata om aven fast det bara gatt en vecka... haha! Men jag tror min tranastos har en hel del mer fnissmaterial an jag!

Annars? Jo just i veckan hander det val inte just nagot, ska spendera mycket tid med traningen och fa igang magen igen efter denna pask, uscha..... Helgen blir det city city city och sen har vi planer i ungefar 8 veckor framover, nu galler det att utnyttja tiden val innan flickorna far hem. Sen visar det sig helt enkelt hur lange jag blir har... Ingen som har ett jobb till overs eller tips om jobb??!!!

Nej sangen nu, gym sen.

Love

Kommentarer
Postat av: sandra

en hel del fnissmaterial vill jag lova ;)

plus att jag laddar som faan för de kommande helgerna med dig o girlsen :D

2009-04-14 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback