Hanniseeen

Här sitter vi, och lyssnar på piano musik, igen.. haha!!
Hanna kom över med en påse nybakta muffins, så mysigt nu när vi bara bor runt hörnet!
Så pappsen ställde till med te kalas och Hanna läste högt ur tidningen. En kvinna lyckades ta livet av 43 pers när hon skulle hämnas på sin exman.. Hm, kanske inte riktigt det som var grundplanen?
Men efter det fick Hanna överskottsenergi, och nu sippar hon vin omvartannat med att slita bort den hemska struktur tapeten i vårt blivande matrum. hahaha, jag älskar den toookan!

sthlm kanske en del undrar över? Hm, detaljer.... blä! Men det kommer ordna sig, jag fixar det, det vet jag!:) Jag vill vill vill, verkligen!!!! Så jag är lugn fast stressad. Men, all good, all good!

Nä nu ska jag hjälpa Hannisen slita bort, eftersom pappa bara tittar på, nöjt!

Loooooveeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback