Hanniseeen

Här sitter vi, och lyssnar på piano musik, igeen.. haha!!!
Hanna kom hem hit med lite nybakta muffins, mysigt nu när vi bor runt hörnet bara. Så pappsen ställde till med te kalas och Hanna läste tidning högt. En kvinna lyckades med att ta livet av 43 personer när hon skulle hämnas på sin exman, kanske inte riktigt var meningen? haha.
Men sen fick Hanna överskottsenergi så nu sippar hon vin ovartannat som hon river ned den hemska struktur tapeten från väggarna i vårt blivande matrum. hahaha, jag älskar henne!!!!!!!

Sthlm går sådär, men det kommer snart snart snart! Snart är det klart, det känner jag! Detta är meningen, jag vill! Verkligen vill. OK?!?!

Nu ska jag hjälpa tokan med att slita bort tapeten, för pappa, han står bara nöjt och kollar på!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback